– همراه داشتن کارت خدمات پس از فروش هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی می باشد.
۲- مدل، شماره سریال و مدت زمان درج شده بر روی کارت خدمات پس از فروش میبایست با اطلاعات مندرج بر روی جعبه مطابقت داشته باشد؛ در غیر این صورت کالای شما شامل خدمات پس از فروش نمیگردد.
۳- چنانچه دستگاه تحت گارانتی طبق تشخیص کارشناس فنی و مدیر خدمات پس از فروش قابل تعمیر نباشد ، طبق توافق با مشتری یا معادل مبلغ فاکتور خرید رسمی دستگاه به مشتری پرداخت می گردد یا با دستگاهی معادل دستگاه کارکرده ی مشتری اقدام به تعویض دستگاه خواهد شد.
تبصره : تعویض دستگاه با دستگاه کارکرده معادل آن منوط به موجود بودن دستگاه در زمان تعویض خواهد بود .
در صورتی که شرکت قادر به تامین معادل دستگاه تحت گارانتی نباشد مبلغ فاکتور به مشتری عودت داده خواهد شد.
۴- شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه ندارد، بنابراین لطفاً قبل از مراجعه، از داشتن نسخه پشتیبان اطلاعات خود اطمینان حاصل فرمایید.
۵- هرگونه خدمات نرم افزاری مانند بازیابی اطلاعات، پشتیبان گیری اطلاعات، به غیر از بروز رسانی و نصب سیستمعامل دستگاه خدمات پس از فروش شده در صورت درخواست مشتری، مشمول پرداخت هزینه میگردد.
6- هرگونه صدمه به دستگاه مانند شکستگی صفحهنمایش، آسیبدیدگی بدنه و یا اثرات ضربه به روی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک و شرکتهای حملونقل به وجود آید دستگاه را از خدمات پس از فروش خارج می کند.
7- باتریهای خراب مانند باتریهای از حالت استاندارد خارجشده و بادکرده از خدمات پس از فروش خارج میگردد. کاهش کارایی باتری بر اثر استهلاک تدریجی به علت عدم رعایت دستورالعملهای درجشده توسط شرکت سازنده بهعنوان خرابی باتری تلقی نمی شود.
8- پذیرش دستگاه با خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند با بررسی و تائید نهایی کارشناسان این مجموعه صورت میگیرد.
9- لطفاً در حفظ کارت خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند کوشا باشید زیرا المثنی صادر نخواهد شد.
10- هر دستگاه در طول مدت گارانتی تنها یکبار شامل گارانتی تعویض می گردد.
11- دستگاه به مدت 3 روز از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر، در صورت داشتن ایراد سخت افزاری ناشی از ساخت با تایید کارشناس فنی مجموعه دارای شرایط تعویض میباشد.
12- در صورت بروز حوادث غیر مترقبه در دوره گارانتی، زمان مورد نظر (بازگشایی سازمان های ذیربط) به دوره گارانتی اضافه میگردد. همچنین در صورت اﻧﺤﻼل ﯾﺎ ﺗﻌﻄﯿﻠﯽ ﺷﺮﮐﺖ، سیب طلایی هوشمند ﺧﺪﻣﺎت دﺳﺘﮕﺎه های ﺑﺎﻗیمانده در ﭘﺮوسهﮔﺎراﻧﺘﯽ را با واگذاری ﺧﺪﻣﺎت به ﺷﺮﮐﺖ گارانتی معتبر دﯾﮕﺮی ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎن دوره ﺧﺪﻣﺎت ﮔﺎراﻧﺘﯽ ادامه خواهد داد. و مراتب از طریق سایت به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.
13- در ﺻﻮرت وﺟﻮد اﯾﺮادی ﻓﺮاﮔﯿﺮ ﺷﺮﮐﺖ از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺎیت www.gsapple.ir و یا سامانه پیامکی اطلاع رسانی نموده و راهنمایی لازم جهت برطرف نمودن ایراد را به اطلاع مشتریان می رساند.
14- دستگاه های خاموش تا احراز شدن شماره سریال برد دستگاه و مطابقت با سامانه گارانتی به صورت غیر گارانتی پذیرش خواهد شد.