کاربر گرامی چنانچه مشتری فعلی ما هستید و یا قصد خرید از شرکت سیب طلایی هوشمند را دارید، خواهشمندیم تمام شرایط خدمات پس از فروش را مطالعه فرمایید. خرید دستگاه با خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند به ‌منزله پذیرفتن تمامی موارد ذیل می‌باشد

۱- همراه داشتن کارت خدمات پس از فروش هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی می باشد.

۲- مدل، شماره سریال و مدت‌ زمان درج شده بر روی کارت خدمات پس از فروش می‌بایست با اطلاعات مندرج بر روی جعبه مطابقت داشته باشد؛ در غیر این صورت کالای شما شامل خدمات پس از فروش نمی‌گردد.

۳- چنانچه دستگاه نیاز به تعویض داشته و یا به دلیل ایراد سخت افزاری خاموش باشد، همراه داشتن کارت خدمات پس از فروش و جعبه دستگاه مربوطه هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی می باشد. همچنین لازم به ذکر است هزینه ارسال و دریافت دستگاه جهت هرگونه خدمات به عهده مشتری می باشد.

۴- شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات ذخیره‌ شده بر روی دستگاه ندارد، بنابراین لطفاً قبل از مراجعه، از داشتن نسخه پشتیبان اطلاعات خود اطمینان حاصل فرمایید.

۵- هرگونه خدمات نرم ‌افزاری مانند بازیابی اطلاعات، پشتیبان گیری اطلاعات، به غیر از بروز رسانی و نصب سیستم‌عامل دستگاه خدمات پس از فروش شده در صورت درخواست مشتری، مشمول پرداخت هزینه می‌گردد.

۶- تعداد پیکسل سوخته کمتر از 4 عدد طبق استاندارد شرکت سازنده سالم تلقی می‌گردد و اگر تعداد پیکسل‌های سوخته بیش از 4 عدد باشد شامل خدمات پس از فروش می‌گردد.

۷- هرگونه صدمه به دستگاه مانند شکستگی صفحه‌نمایش، آسیب‌دیدگی بدنه و یا اثرات ضربه به روی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک و شرکت‌های حمل‌ونقل به وجود آید دستگاه را از خدمات پس از فروش خارج می‌ کند.

۸- باتری‌های خراب مانند باتری‌های از حالت استاندارد خارج‌شده و بادکرده از خدمات پس از فروش خارج می‌گردد. کاهش کارایی باتری بر اثر استهلاک تدریجی به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های درج‌شده توسط شرکت سازنده به‌عنوان خرابی باتری تلقی نمی‌ شود.

۹- تعویض کلیه محصولات شرکت Apple به‌ غیر از لوازم جانبی در خارج از ایران، از طریق شعب خدمات مجاز شرکت Apple صورت می پذیرد، بدین ترتیب تحویل کالای موردنظر حداکثر ۳۰ روز کاری به طول می‌انجامد. و پارت نامبر گوشی تعویضی E/A ( پارت نامبر کشور امارات ) می باشد.

۱۰- پذیرش دستگاه با خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند با بررسی و تائید نهایی کارشناسان این مجموعه صورت می‌گیرد.

۱۱- لطفاً در حفظ کارت خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند کوشا باشید زیرا المثنی صادر نخواهد شد.

12- چنانچه دستگاه خسارت دیده قابل تعمیر باشد، تعمیر گردیده و در غیر اینصورت نسبت به تشخیص کارشناس فنی اقدام به تعویض دستگاه پس از کسر استهلاک از تاریخ شروع گارانتی اقدام می شود. (29% به علاوه 2% استهلاک ماهانه)

13-  هر دستگاه در طول مدت گارانتی تنها یکبار شامل گارانتی تعویض می گردد.

توصیه‌های مهم:

  • 1-  لوازم جانبی تأمین شده توسط این مجموعه از خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند برخوردار نیستند و تنها محصولات اصلی مانند تلفن های همراه و تبلت شامل این امتیاز می باشند.
  • ۳- جهت افزایش طول عمر باتری دستگاه از به کار بردن کابل‌های غیر استاندارد خودداری فرمایید.
  • ۴- به دلیل تنوع در انواع شارژرهای موجود در بازار که با آمپرهای مختلف عرضه می‌گردد، جهت شارژ نمودن دستگاه خود ترجیحاً از آداپتور استاندارد همراه با محصول و یا شارژرهای مورد تائید شرکت سازنده استفاده نمایید.
  • ۵- هنگام اتصال ادوات موسیقی با مبدل‌های استاندارد دقت شود که آسیب و شکستگی مبدل باعث اتصال الکتریکی مخرب نگردد.
  • 6- عدم استفاده از دستگاه در هنگام شارژ باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه می گردد.
  • 7- سیم‌کارت‌های پانچ شده غیر استاندارد باعث آسیب‌رسانی به درگاه سیم‌کارت می‌شود. لذا توصیه می‌شود از سایزهای مختلف سیم‌کارت که توسط اپراتورها عرضه می‌شود، استفاده نمایید.
  • 8- در صورت پذیرش دستگاه توسط شرکت سیب طلایی هوشمند، زمان نگهداری کالا نزد این مجموعه، ۲ هفته می باشد و شرکت سیب طلایی هوشمند هیچ گونه مسئولیتی در قبال نگهداری دستگاه، پس از این زمان نخواهد داشت.

توجه: کاربران گرامی باید به این نکته توجه داشته باشند که دریافت پیامک تأیید اصالت کالای خریداری شده از طرف شرکت سیب طلایی هوشمند، مستلزم فعال بودن سرویس دریافت پیامک های تبلیغاتی شماره موبایل می باشد. چنانچه شما این سرویس را در گذشته غیر فعال نموده اید می توانید با استفاده از روش های ذیل اقدام به فعال سازی آن نمایید.

سرقت دستگاه یا لوازم جانبی نیز شامل خدمات پس از فروش نمی باشد.

محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندارد شرکت تولید کننده آزمایش می شود ، این به منزله ضد آب بودن یا مقاوم دربرابر هر گونه صدمه از بابت مایعات ، رطوبت یا گرد و غبار نیست . هر گونه آسیب از این بابت بر محصولات مقاوم در برابر آب باعث خروج دستگاه از گارانتی می شود .

این ضمانت نامه شامل عدم کارکرد صحیح گوشی به دلیل مشکلات مخابراتی نمی باشد. این ضمانت نامه شامل لوازم جانبی از قبیل کاور ، شارژر ، هندزفری ، هدفون ، باتری ، کارت حافظه و دیگر متعلقات نمی گردد. قبل از ارائه گوشی برای خدمات ، لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفترچه تلفن ، پیامهای کوتاه ، عکس و فیلم را از گوشی پاک نمایید.

همچنین سیم کارت و کارت حافظه رانیز از دستگاه خارج نمایید. بخش خدمات در مورد نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین سیم کارت و کارت حافظه مسئولیتی نخواهد داشت.

شرایط ابطال خدمات پس از فروش:

  • ۱- هرگونه حادثه مانند آتش ‌سوزی، آبدیدگی، ضربه خوردگی و خارج شدن از حالت استاندارد فیزیکی اولیه دستگاه
  • ۲- اختلال در عملکرد دستگاه به علت ورود رطوبت و گرد و غبار
  • ۳- هرگونه شکستگی درگاه شارژ، درگاه سیم‌ کارت، جک هدفون، دکمه‌ها، LCD، دوربین و فلش دوربین
  • ۴- لکه‌های سفید و مشکی که در صفحه‌نمایش بر اثر ضربه خوردگی و فشار غیر استاندارد به وجود آمده باشد
  • ۵- استفاده از ولتاژ نامناسب و خارج از استاندارد درج ‌شده در وب ‌سایت شرکت سازنده، هرگونه نوسانات برق و شوک الکتریکی، خرابی ناشی از اتصال دستگاه به لوازم جانبی غیرمجاز ، باز کردن دستگاه توسط افراد غیرمجاز و غیر کارشناس
  • ۶- نبود هولوگرام شرکت سیب طلایی هوشمند، عدم تطابق شماره‌ سریال یا IMEI با سریال مندرج بر روی خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند
  • ۷- نصب هرگونه نرم‌افزار غیرمجاز مانند Jailbreak، نرم‌افزارهای راه‌ انداز سیستم و برنامه غیر اورجینال که موجب اختلال در عملکرد دستگاه گردد. همچنین ریستور کردن و آپدیت ios خارج از مراکز تخصصی.
  • ۸- انقضا مدت زمان خدمات پس از فروش (مشتریان محترم توجه داشته باشند که تاریخ گارانتی مدت زمانی است که روی کارت گارانتی ذکر شده و این تاریخ ارتباطی به تاریخ خرید یا فاکتور فروشگاه ندارد)
  • ۹- نبود اطلاعات لازم برای برداشتن Apple ID وارد شده در iCloud دستگاه مورد نظر با خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند در هنگام پذیرش

فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول :

۱-     ارسال عدد «2» به 8999
۲-     شماره گیری کد دستوری #8999*
۳-     تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990

فعال سازی پیامک های تبلیغاتی ایرانسل :

۱-     ارسال عدد «1» به «5005»
۲-     تماس به مرکز اطلاع رسانی 700

فعال سازی پیامک های تبلیغاتی رایتل :

۱-  تماس به مرکز اطلاع رسانی 200

لطفاً جهت اطلاع از نحوه فعالسازی و همچنین فعالسازی دستگاه خود در سامانه همتا روی لینک زیر کلیک نمایید.

فهرست