۱- همراه داشتن کارت خدمات پس از فروش هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی می باشد.
۲- مدل، شماره سریال و مدت زمان درج شده بر روی کارت خدمات پس از فروش میبایست با اطلاعات مندرج بر روی جعبه مطابقت داشته باشد؛ در غیر این صورت کالای شما شامل خدمات پس از فروش نمیگردد.
۳- چنانچه دستگاه نیاز به تعویض داشته و یا به دلیل ایراد سخت افزاری خاموش باشد، همراه داشتن کارت خدمات پس از فروش و جعبه دستگاه مربوطه هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی می باشد. همچنین لازم به ذکر است هزینه ارسال و دریافت دستگاه جهت هرگونه خدمات به عهده مشتری می باشد.
۴- شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه ندارد، بنابراین لطفاً قبل از مراجعه، از داشتن نسخه پشتیبان اطلاعات خود اطمینان حاصل فرمایید.
۵- هرگونه خدمات نرم افزاری مانند بازیابی اطلاعات، پشتیبان گیری اطلاعات، به غیر از بروز رسانی و نصب سیستمعامل دستگاه خدمات پس از فروش شده در صورت درخواست مشتری، مشمول پرداخت هزینه میگردد.
۶- تعداد پیکسل سوخته کمتر از 4 عدد طبق استاندارد شرکت سازنده سالم تلقی میگردد و اگر تعداد پیکسلهای سوخته بیش از 4 عدد باشد شامل خدمات پس از فروش میگردد.
۷- هرگونه صدمه به دستگاه مانند شکستگی صفحهنمایش، آسیبدیدگی بدنه و یا اثرات ضربه به روی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک و شرکتهای حملونقل به وجود آید دستگاه را از خدمات پس از فروش خارج می کند.
۸- باتریهای خراب مانند باتریهای از حالت استاندارد خارجشده و بادکرده از خدمات پس از فروش خارج میگردد. کاهش کارایی باتری بر اثر استهلاک تدریجی به علت عدم رعایت دستورالعملهای درجشده توسط شرکت سازنده بهعنوان خرابی باتری تلقی نمی شود.
۹- تعویض کلیه محصولات شرکت Apple به غیر از لوازم جانبی در خارج از ایران، از طریق شعب خدمات مجاز شرکت Apple صورت می پذیرد، بدین ترتیب تحویل کالای موردنظر حداکثر ۳۰ روز کاری به طول میانجامد. و پارت نامبر گوشی تعویضی E/A ( پارت نامبر کشور امارات ) می باشد.
۱۰- پذیرش دستگاه با خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند با بررسی و تائید نهایی کارشناسان این مجموعه صورت میگیرد.
۱۱- لطفاً در حفظ کارت خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند کوشا باشید زیرا المثنی صادر نخواهد شد.
12- چنانچه دستگاه خسارت دیده قابل تعمیر باشد، تعمیر گردیده و در غیر اینصورت نسبت به تشخیص کارشناس فنی اقدام به تعویض دستگاه پس از کسر استهلاک از تاریخ شروع گارانتی اقدام می شود. (29% به علاوه 2% استهلاک ماهانه)
13- هر دستگاه در طول مدت گارانتی تنها یکبار شامل گارانتی تعویض می گردد.